Tuloskortti 2017 |
Kirkon palvelukeskus, Kipa |
|
Edunvalvonta ja vaikuttaminen |
Asiakkuuden hoitomalli on luotu. |
Pilotoimme asiakkuuden hoitomallin ja kehitämme sitä asiakaspalautteen pohjalta. |
Uusi asiakkuuden hoitomalli on otettavissa käyttöön kaikille asiakkaille. |
|
Sisäiset kontrollit toimivat. |
Tuotamme ISAE 2-tyypin varmennusraportin asiakkaiden tilintarkastajien käyttöön. |
Raportti on käytössä. |
|
Seurakuntien toiminnan kehittäminen ja tukeminen |
Taloushallinnon toimintatavat tehostuvat seurakuntatalouksissa. |
Toteutamme Kipan järjestelmien parannettujen ja uusien toiminnallisuuksien käyttöönotot suunnitellusti vaiheittain. |
Käyttöönotot ovat toteutuneet. |
|
|
Teemme nettikoulutuskokeilun, jossa Kipa kouluttaa seurakuntien työntekijät Kipan järjestelmien käyttöön ja luomme kokeilun pohjalta koulutusmallin. |
Koulutuskokeilu on toteutettu, Kipassa on käyttöönotettavissa koulutusmalli. |
|
|
Olemme vuorovaikutuksessa asiakkaan kanssa ja tiedotamme ajankohtaisista asioista. |
Erilaiset asiakasyhteydenotot, nettikokoukset, palvelupalaverit, uutiskirjeiden säännöllinen julkaiseminen ja tiedottaminen Kipan Akkunassa. |
|
Koko kirkon yhteiset tehtävät |
Kipan tarjoamia taloushallinnon palveluja parannetaan. |
Perustamme asiakkaista koostuvan seurantatyöryhmän. |
Seurantatyöryhmä on perustettu, tavoitteet asetettu ja työryhmän työ aloitettu. |
|
KKH-strategiset painopisteet |
Tavoite |
Keinot |
Avainmittarit |
Kohtaaminen koskettaa: Keräämme järjestelmällisesti palautetta suunnitelmistamme ja työstämme. Vahvistamme kirkon eri toimijoiden keskinäistä yhteistyötä ja selkeytämme työnjakoa. |
Asiakkaiden antama palaute ohjaa palvelujen kehittämistä ja parantamista. |
Keräämme palautetta eri keinoin: asiakkaiden palvelupyynnöt, asiakastyytyväisyyskysely, palvelupalaverit, Kumppanuus-tapahtuma. |
Palautteet on kerätty ja analysoitu hyödynnettäviksi palvelun parantamisessa. |